Könyv adatlap

Marketing 12. osztály - Marketingkommunikáció

Kiadói kód:
MK-6007-9
Szerző(k):
Végné Faddi Andrea
Megjelenés:
2015
Nyelv:
magyar
Oldal:
284

A Marketingkommunikáció című könyv minden olyan eszközt igyekszik bemutatni, mely egy cég, intézmény vagy akár magánszemély kommunikációját elősegítheti, fejlesztheti. Egyaránt szó esik benne a reklámokról, az eladásösztönzésről, a személyes eladásról vagy akár a PR tevékenységről. Foglalkozik még az image, az arculat és a márka szerepével, kialakításával, elmélyítésével is.

A kiadvány fő témakörei: Kommunikációs politika; Reklám; Vizuális reklámeszközök; További reklámeszközök; Közönségkapcsolatok; Eladásösztönzés; Személyes eladás; Image és CI; Egyéb piacbefolyásolás

Kód Cím Kategória Művelet
MK-6007-9Marketing 12. osztályMegoldásokLetöltés