Szépészeti kommunikáció és szolgáltatásetika
A kiadvány a szépészeti ágazatban tanuló 9. évfolyamos diákok számára készült, de hasznos lehet minden kezdő szépész (kozmetikus, fodrász, kéz- és lábápoló technikus) számára is. A tankönyv célja a szépészeti szakmákhoz kapcsolódó kommunikációs képesség fejlesztése, kommunikáció-elméleti ismeretek átadása, etikai normák elsajátítása, melyek elengedhetetlenül fontosak a szakma gyakorlásához. A tankönyv végén található melléklet a Projektfeladatok és a Műhelymunkák mellett olyan hivatalos dokumentummintákat is tartalmaz, amelyekkel a szépész munkája során találkozhat. Ezek a feladatok kitekintést nyújtanak a tananyagból, és segítik a szakmai ismeretek gyakorlati szempontú elmélyítését.
A kiadvány fő témakörei: A kommunikáció alapfogalmai; A kommunikáció az emberi szükségletek és az értékek rendszerében; A kommunikáció a megismerő tevékenységek, a személyiség ismeretei; A kommunikáció gyakorlata a szépségszalonban; Kommunikáció telefonon, írásban és online; Szakmai etika, munkahelyi erkölcs és viselkedéskultúra a szépészeti szakmákban; Az ár-érték kifejeződése és az etikus szakmai viselkedés jelentősége a szépészeti szakmákban; Szalonetikett; Mellékletek (műhelymunkák, projektek, minták)
A kiadvány jóváhagyott szakképzési tankönyv, amely 2029-ig rendelkezik tankönyvi engedéllyel (engedélyszám: VI/1707-3/2024/SZASZIF).
Kód | Cím | Kategória | Művelet |
---|---|---|---|
MK-6812 | Szépészeti kommunikáció és szolgáltatásetika | Projektmunkák | Letöltés |