Projektpedagógia
A projektek során egyszerre több különböző tudományág és művészeti forma bevonásával valósíthatjuk meg egy adott téma feldolgozását a tanórán, több irányból közelítünk komplex módon egy probléma vagy kérdés felé, ezáltal egyszerre több készséget, képességet mozgatunk meg és fejlesztünk a válaszok megtalálásához, a közös cél eléréséhez.
A szerzők a projektpedagógia gyakorlati megvalósításához nyújtanak hasznos vezérfonalat és útmutatót azoknak a pedagógusoknak, akik szeretnék saját gyakorlatukba ültetni a projektpedagógia módszerét, és mind tanítványaik, mind a pedagógus szakma javára kamatoztatni kívánják e módszer előnyeit.
A könyvet azoknak a pedagógusoknak ajánljuk, akik szeretnének kreatívabb és a gyerekek megváltozott érdeklődéséhez közelebb álló, együttműködésre késztető, modern pedagógiai módszert alkalmazni óráikon, és szeretnék elősegíteni a valóban hatékony és sikeres tanulást a tanulási folyamat során.
A kiadvány fő témakörei: A projektpedagógia - elmélet és gyakorlat; A projektszervezés lépései; Tanmenetek; Óravázlatok; „Mese projekt” - 2. évfolyam; Projektzáró vetélkedő - „Víz” projekt - 6. évfolyam; „Hó” projekt - 7. évfolyam; Gyermekmunkák