Könyv adatlap

Vendégek a szállodában. Miben segíthetek? - angol nyelven

Kiadói kód:
MK-0953/A
Szerző(k):
Stroh Péter
Megjelenés:
2016
Nyelv:
angol
Oldal:
108

A Vigyél magaddal! sorozathoz tartozó Vendégek a szállodában. Miben segíthetek? füzet célja, hogy segítsen az angol nyelvterületre érkező, angolul nem tudó, vagy alapszinten beszélő, esetleg újrakezdő olvasóknak.
Szállodában dolgozni, emberekkel foglalkozni, idegen nyelvet beszélni rendkívül szép feladat. Szinte nincs a világon olyan ország, ahol ne lenne valamilyen kategóriájú szálloda vagy más, a vendégek elszállásolására szolgáló épület. Nincs két egyforma vendég, még azonos országból érkezők esetében sem. Mindenki más igénnyel rendel szállodai szobát, más szolgáltatásokat vár el, és nem utolsósorban a pénztárcája vastagsága sem egyforma.
Ezzel a kiadvánnyal segítséget szeretnénk nyújtani azoknak, akik angol nyelvterületen vállalnak munkát, ugyanakkor az angol nyelvet kevésbé beszélik jól, hogy ismerjék meg a legfontosabb szakmai kifejezéseket, tudjanak alkalmazkodni az élethelyzetekhez, legyenek képesek kommunikálni a kollégákkal, a rájuk bízott feladatokat - az angol nyelv használatával - ellátni.

A kiadvány fő témakörei: Tourism - Your Profession/Turizmus - az Ön szakmája; Applying for a hotel job/Jelentkezés szállodai munkára; Situations in the hotel/Szállodai szituációk; Arrival of the guest/A vendég érkezése; Bellboy/Londiner; Breakfast in the room/Reggeli a szobában; Message for the guest/Üzenet a vendégnek; Housekeeping/A szállodaemelet; Handling complaints/Panaszok kezelése; Chech-out/Kijelentkezés; Payment options/Fizetési lehetőségek; Grammar/Nyelvtan; Good to know/Jó tudni!; Glossary/Szószedet; Bibliography/Irodalomjegyzék