Könyv adatlap

Marketingtevékenység

Kiadói kód:
MK-6056-7
Szerző(k):
Végné Faddi Andrea
Megjelenés:
2008
Nyelv:
magyar
Oldal:
152

A könyv részletesen foglalkozik a kereskedelemi marketing tendenciáival, és jelentős hangsúlyt fektet a kereskedelmi reklámanyagok bemutatására, elemzésére. Az esettanulmány-gyűjtemény kérdéseivel feladatlapszerűen segíti az adott anyag elsajátítását. A cikkek, szemelvények aktuálisak, a gyakorlati életből merítettek.

A kiadvány fő témakörei: A marketing fejlődése, kereskedelmi marketing; Fogyasztói vásárlói magatartás; Piackutatás; Marketingstratégia és szegmentálás; Verseny a piacon; Marketingkommunikáció - reklám; Marketingkommunikáció - public relations; Marketingkommunikáció - eladásösztönzés és direkt marketing; Marketingkommunikáció - egységes vállalati arculat