Könyv adatlap

Marketing és PR alapismeretek

Kiadói kód:
MK-6057-5
Szerző(k):
Végné Faddi Andrea
Megjelenés:
2012
Nyelv:
magyar
Oldal:
200

A Marketing es PR alapismeretek esettanulmány-gyűjteményt a kereskedelmi ügyintéző, marketing- és reklámügyintéző, külkereskedelmi üzletkötő és logisztikai ügyintéző szakképesítésekhez ajánljuk. A tananyag a modulrendszerű vizsgára készíti fel a diákokat a központi program és a kiadott tételsor alapján. Az ismereteket összefoglaló emlékeztető rész, az érdekes esettanulmányok és a hozzájuk kapcsolódó kérdések, feladatok elősegítik a tanulók szakmai kifejezőkészségének, problémamegoldó képességének fejlődését.

A kiadvány fő témakörei: A marketing fejlődése, marketing-mix; Piac; Piacszegmentálás, termékpozicionálás; Piackutatás; Fogyasztói vásárlói magatartás; A szervezeti piac jellemzői; Termék- és szolgáltatáspolitika; Árpolitika és árstratégia; Értékesítéspolitika, csatornák kiválasztása; Kommunikációs politika; A PR fogalma, jellemzői; Személyes eladás; Eladásösztönzés fogalma, funkciói; Egységes vállalati arculat; Marketingben használatos angol rövidítések