Könyv adatlap

Marketing- és reklámtevékenység szervezése 2.

Kiadói kód:
MK-6501-7/II
Szerző(k):
Végné Faddi Andrea
Megjelenés:
2011
Nyelv:
magyar
Oldal:
164

A második kötet a 0066-06-os modul 4 7. tananyagegységét tartalmazza. A BTL eszközök közül a tankönyv kiemelten foglalkozik a POS-eszközök, a promóció, a DM és nem utolsó sorban a kereskedői ösztönző programok tervezésével, szervezésével és értékelésével, valamint az egyes területek jogi szabályozásával.

A könyv tanulást segítő eszközei a táblázatok, folyamatábrák, gyakorlati életből vett példák, tréfás rajzok, képek-fényképek, fejezetvégi kérdések-feladatok, vitatémák, számítógépes feladatok, esettanulmányok, valamint az idegen szavak és az angol szavak szótára, amelyet a diákoknak önállóan kell kitölteniük a tanultak alapján.

A kiadvány fő témakörei: Eladási reklám, POS-eszközök; Értékesítésösztönzés, promóció; Kereskedők ösztönzése; Direkt marketing