Könyv adatlap

Vendégek a szállodában. Miben segíthetek? - német nyelven

Kiadói kód:
MK-0953/N
Szerző(k):
Stroh Péter
Megjelenés:
2016
Nyelv:
német
Oldal:
96

A Vigyél magaddal! sorozathoz tartozó Vendégek a szállodában. Miben segíthetek? füzet célja, hogy segítsen a német nyelvterületre érkező, németül nem tudó vagy alapszinten beszélő, esetleg újrakezdő olvasóknak.
Szállodában dolgozni, emberekkel foglalkozni, idegen nyelvet beszélni rendkívül szép feladat. Szinte nincs a világon olyan ország, ahol ne lenne valamilyen kategóriájú szálloda vagy más, a vendégek elszállásolására szolgáló épület. Nincs két egyforma vendég, még azonos országból érkezők esetében sem. Mindenki más igénnyel rendel szállodai szobát, más szolgáltatásokat vár el, és nem utolsósorban a pénztárcája vastagsága sem egyforma.
Ezzel a kiadvánnyal segítséget szeretnénk nyújtani azoknak, akik német nyelvterületen vállalnak munkát, ugyanakkor a német nyelvet kevésbé beszélik jól. Megismertetjük a legfontosabb szakmai kifejezéseket, hogy alkalmazkodni tudjanak az élethelyzetekhez, legyenek képesek kommunikálni a kollégákkal, a rájuk bízott feladatokat - a német nyelv használatával - ellátni.

A kiadvány fő témakörei: Der Tourismus - Ihre Branche/Turizmus- az Ön szakmája; Registrierung (Anmeldung) auf die Hotelbeit/Jelentkezés szállodai munkára; Situationen im Hotel/Szállodai szituációk; Empfang der Gäste/A vendég érkezése; Lohndiener/Londiner; Frühstück im Zimmer/Reggeli a szobában; Nachrichten hinterlassen/Üzenet a vendégnek; Housekeeping/Emeleti részlet; Reklamationen, Beschwerden/Panasz, kifogás; Chech-out/Kijelentkezés; Grammatik-Nyelvtan; Gut zu Wissen/Jó tudni!;Glossar/Szószedet; Bibliographie/Irodalomjegyzék