Marketing 11. osztály - A marketing alapjai
A marketing alapjai című könyv nem csak a száraz elmélet bemutatására törekszik, hanem példákon, esettanulmányokon keresztül bárki számára befogadhatóvá teszi e tudományt. "Az elsősorban oktatási célokra írott mű stílusa gördülékeny, közérthető, ugyanakkor használja a szaknyelvi sajátosságokat, fordulatokat. A leírások mellett a szerző számos ponton ábrákkal teszi még érthetőbbé, feldolgozhatóbbá az elméletet. A marketingkommunikáción kívül a könyv szinte a teljes marketingeszköztárat bemutatja, ismerteti.
Az író a Marketingkommunikáció című külön kötetben tárja elénk a kommunikációs politika elméleti és gyakorlati ismeretanyagát, címmel. A két kötet külön is kerek egész, de együtt szerves egységet alkotnak, ezért ajánlom mindenki számára mindkét könyv olvasását, forgatását."
A kiadvány fő témakörei: A marketing kialakulása; Piaci környezet elemzése; Fogyasztói és szervezeti vásárlói magatartás; Piacszegmentálás; Marketinginformációs rendszer; Piackutatás; Termékpolitika; Árpolitika; Értékesítéspolitika
Kód | Cím | Kategória | Művelet |
---|---|---|---|
MK-6006-0 | Marketing 11. osztály | Megoldások | Letöltés |